Forbedret redWEB website

 

 

Bedre historiefortælling og målrettet kommunikation til forskellige brancher er nogle af tiltagene mod forbedret content marketing på det nye site.

Når man som redWEB huser kompetencer til at bygge både små, store, simple, komplicerede, websites apps og spil, er kunsten ofte at simplificere for de besøgende, hvad vi tilbyder og ikke mindst gøre det relevant for de besøgende. Derfor har redWEB lanceret nyt website, med bedre italesættelse af vores kompetencer til forskellige brancher. Således kan sitet hele tiden udbygges med de forskellige brancheløsninger som redWEB har lavet og kommer til at lave i fremtiden. Dette er et led i den content marketing strategi som redWEB i højere grad stiler efter, hvor bedre historiefortælling og målrettet kommunikation har højnet fokus. Content marketing går i alt sin enkelthed ud på at skabe relevant indhold for sin målgruppe og dermed markedsføre sig på viden. Det handler om at vække interessen hos de besøgende og dermed fremstå som specialist frem for en decideret sælger.

 

Hvor og hvorfor anvender redWEB content marketing?

Der er efterhånden rigtig mange om buddet på webmarkedet og det kan ofte være svært at skille fårene fra bukkene. Hvis der f.eks. googles på termen "ny hjemmeside" vælter der resultater frem, med firmaer som vil sælge nye hjemmesider. Blandt de første på google ligger dog også et link til en artikel fra redWEB. Denne artikel har til formål at forklare hvad man skal være opmærksom på, når man skal have lavet en ny hjemmeside. På den måde fungerer artiklen ikke som en sælger med et konkret tilbud, men derimod som et informationsmedie med relevant indhold, for dem som skal have en ny hjemmeside. Dermed fremstår redWEB som ekspert på dette område og brugeren får tillid til, at redWEB ved hvad de snakker om. Når tilliden først er vakt hos brugeren, er man nået et godt stykke på vej mod et evt. salg. Dette gør sig faktisk gældende for alle typer virksomheder, som anvender content marketing. Det handler om på sigt at blive den foretrukne sparringspartner indenfor en bestemt branche og derigennem sælge ydelserne med en videnstilgang frem for et slagtilbud.

 

Hvordan kommer jeg i gang med content markering?

Vi vil rigtig gerne hjælpe dig i gang med content marketing. Du er altid velkommen til at ringe til os eller udfylde denne formular og høre hvad vi kan gøre for dig. En god start er at give dit website optimale betingelser for at kunne benytte content marketing. Det kunne f.eks. være ved at gennemtænke strukturen på dit website, i forhold til de landingssider som du skal have. Eller brugen af et specialbygget komponent, som gør koblingen mellem cases og indhold meget nem at håndtere. Der er rigtig mange ting som spiller ind. Du kunne f.eks. også deltage på konferencen Content Days på IBC i Kolding, hvor redWEB stiller med 2 mand.

Underneden kan du se eksempler på hvordan dele af den nye struktur på redWEB.dk er sat op efter content marketing princippet. 

 

Boligforeninger optimerer administration og nedbringer ledighedstid

Helt konkret skal en boligforening på redWEBs site kunne se, relevansen på landingssiden som omhandler webløsninger til boligforeninger. Indholdet som brugeren læser på redWEBs site, skal skabe værdi ved at fungere som øjenåbner, med de muligheder som et nyt website og en app fra redWEB kan give dem. F.eks. er boligforeninger ikke klar over, at et system der tillader hurtig oprettelse af ledige lejemål, afsætter ressourcer i boligforeningen, eller at en flot præsentation af ledige lejemål, kan hjælpe boligforeningen med at afsætte lejemålene hurtigere. Du kan se landingssiden til boligforeninger her.

 

Efterskoler i hånden på eleverne

Et andet eksempel er efterskolerne, som kan læse om apps vi har udviklet specifikt til dem, hvor beskeder kan skubbes ud til klasser eller hold på efterskolen. Dette gør det muligt for efterskolerne at være på det medie, som deres elever bruger aller mest, nemlig mobiltelefonen. Ved at sende push-beskeder gennem appen, kan efterskolen hurtigt formidle ændringer i undervisningsplanen og samtidig spare penge ved ikke at bruge en sms gateway. Hele tjenesten bliver styret af websitet, som pludselig går fra kun at være skolens online identitet, til at blive et administrativt redskab. Se landingssiden til efterskoler her

Branchesitets indhold understøttes afslutningsvis af konkrete cases, så læseren får syn for sagen med et håndgribeligt eksempel. Du kan se frem til flere cases og flere branchesider på redWEB sitet i fremtiden og er din branche endnu ikke på sitet, så tro ikke at vi ikke kan hjælpe dig i mål med dit webprojekt. Vi laver nemlig webløsninger til alle typer brancher og i alle størrelser. Er du interesseret i at vide hvad vi kan gøre for din eller din branche så udfyld formularen her.

 

Kontakt mig

Bliv kontaktet

Indtast dine kontaktinformationer herunder, så kontakter vi dig.

Telefon
Mail

 

 

Jim Vestergaard
Sales Manager


Er du interesseret i at vide mere?


Tlf. 22 919 684
jiv@redweb.dk

Bliv kontaktet

Indtast dine kontaktinformationer herunder, så kontakter vi dig.

Telefon
Mail

Udbyg din online viden