Indblik i fremtidens webtendenser og teknologier til at øge dit salg.

 

 

-En kombination af behavioral responsiveness og content marketing

Ønsker du at blive klogere på fremtidens webtendenser? redWEB afholder torsdag den 11. februar kl. 16 et gå-hjem-møde for alle som har interesse i, hvordan fremtidens web kommer til at se ud. Kom og hør nærmere om, hvad du skal være opmærksom på, hvis du stadig vil tiltrække kunderne om 3-5 år. Du kan deltage ganske gratis.

 

Hvad sker der?

På gå-hjem-mødet vil der være 2 oplæg som alle relaterer sig til fremtidens web. 

 

Første oplæg af Ronni K.G. Christiansen vil omhandle behavioral responsiveness. 

I dag tilpasser websidens indhold sig til enheden som besøger siden - det kender vi som responsive websites. Det fungerer fint og konverteringen er steget på langt de fleste sider som anvender teknologien. Men hvad nu hvis indholdet tilpasser sig til brugeren som besøger hjemmesiden? Indholdet kunne f.eks. baseres på adfærdsmønstre som den pågældende besøgende typisk agerer efter. Så vil man kunne lave forskellige landingssider, CTA’er og strukturer afhængig af hvilken type besøgende der er på sitet.

Derudover vil man også kunne opfange nye tendenser hurtigere, ved at følge mønstrene som målgruppen agerer efter. Ronni vil gennemgå, hvorfor det er vigtigt at basere indholdet på brugeren, i stedet for enheden som besøger siden og hør samtidig om de tekniske muligheder som er tilgængelige allerede i dag.

 

Andet oplæg afholdes af Anders Trans Sørensen og handler om Content Marketing i praksis.

Høje Google rankeringer er mere end blot det tekniske fundament, som ligger til grund for din webløsning. Hvis du i fremtiden vil findes på nettet, bliver det mere og mere relevant at lave godt indhold, som er værd at læse og dele. Ikke alene skal du skrive godt content, men samtidig gøre det nemt at dele videre og have en kommunikationsstrategi med fokus på omnichannel marketing. Derudover bliver det aktuelt at måle effekten på dit indhold, så du kan se hvad der konverterer og hvad der ikke konverterer. Dermed kan du optimere dine ressourcer og fokusere på de ting som giver dig ordrer i bogen. 

Hør nærmere om A/B splittesting samt betydningen af datastruktur og opsætning af landingssider og se eksempler på succesfulde content marketing historier.

 

Er det interessant for mig?

Ja hvis du f.eks. sidder i en marketingafdeling eller administrerer en virksomhed, som (stadig) gerne vil være med forrest i onlinefeltet om 3 år. Eller måske sidder du som frontender og administrerer hjemmesider i dag og vil gerne vide hvilke muligheder, som findes for at lave den ultimative content portal for en kunde. Måske har du bare en interesse for hvad der rører sig og hvad der kommer til at ske på nettet fremover? Uanset hvem du er, så er du velkommen på Blangstedgaardsvej 1 den 11. februar kl. 16.00 til dette gå-hjem-møde. Der er selvfølgelig ingen deltagelsesgebyr.

Ønsker du at deltage klik her og bliv sendt direkte til tilmeldingsblanketten.

Du kan hente PDF med arrangementet her

Vi ser frem til at mødes med dig.

Ronni K. G. Christiansen
Direktør

Er du interesseret i at vide mere?


Tlf. 23 888 770
ronni@redweb.dk

Google+

Bliv kontaktet

Indtast dine kontaktinformationer herunder, så kontakter vi dig.

Telefon
Mail

Udbyg din online viden