Nyhedsbrev

Nyhedsbrev - Er nyhedsbrevet vigtigt for dig?

 
Nyhedsbreve er en videnskab, men hvis du mestrer den, er det også en effektiv salgskanal. Det handler om design, timing, relevans og de helt rigtige tekster. Måske sender du nyhedsbreve ud til 100.000, men er det ikke ligegyldigt, hvis mailen ikke engang bliver åbnet? Når det handler om nyhedsbreve, er der to ting, der er afgørende: Sign-ups og konvertering.


Hvordan får jeg folk til at tilmelde sig nyhedsbrevet?

Det er her det hele starter. Nogle gange er svaret måske helt enkelt: Tilbyder du noget modtagerne gerne vil have? Og er det godt nok til at man gider tilmelde sig?

Jo mere relevant dit nyhedsbrev er, jo flere tilmeldinger kan du få. Hvis du f.eks. har en hvidevarebutik, kan du måske tilbyde tips og nyttig viden, samt tilbud, hvor man sparer over 30%. Det kan også være, at selve tilmeldingen giver direkte adgang til at downloade en nyttig guide, som er relevandt for den besøgende?

Vi har prøvet det mange gange før og har kompetencerne til at få dit nyhedsbrev til at blive mere, end et halvhjertet forsøg med alt for få sign-ups.


Hvordan får jeg mit nyhedsbrev til at konvertere?

Ingen tvivl om, at du gerne vil have, at dit nyhedsbrev også har en effekt. Det er bare ikke altid det virker - og det er rigtig ærgerligt. For der er meget, der kan gøres. Udover at arbejde på, at mailen ikke automatisk ryger i spam-mappen (Det sker f.eks. næsten automatisk, hvis du udelukkende skriver med store bogstaver), så skal der arbejdes grundigt med designet og indholdet.

Problemet med nyhedesmailens ineffektive design, kan vi hjælpe dig med ved at lave en god email-skabelon, som du kan bruge igen og igen. Når det handler om indholdet, har vi kompetencerne til at vejlede dig.
 

Vi har lavet Nyhedsbrev for: