Splittests

Splittests - Anvender du altid de bedste løsninger?

 
A/B splittesting er en super smart teknik, som kan bruges til at finde ud af, om løsning A eller B konverterer bedst på dit website eller din webshop. F.eks. kan man finde ud af, hvilken farve købknappen på webshopen skal have, for at generere flest kliks. Grunden til at vi her fremhæver splittesting, er at det er en af de enkleste og mest effektive optimeringsværktøjer, der findes. Vi anvender værktøjet dagligt.

Måden det fungerer på er, at man ved hjælp af en stump kode og nogle gode værktøjer, f.eks. giver hver anden bruger én version af siden, hvor knappen er rød, mens de resterende brugere ser en verison, hvor knappen er grøn. Vi kan derefter måle på, hvordan brugerne interagerer med de to versioner og finde frem til, hvilken knap der gav flest køb.


Hvad kan splittestes?

Med A/B splittesting kan du faktisk opstille tests på alt, hvad der er på dit site. Det kan være hvilken overskrift på din artikel, der får flest folk til at læse den, hvilken pris du kan sælge din vare til, eller hvilken opsætning på siden, der får de besøgene til at blive længst. Mulighederne er næsten uendelige.

Hos redWEB er vi eksperter i både at implementere, anvende og analysere splittests. Lad os hjælpe dig med at optimere din webløsning, så er du sikker på, at det du har, altid er det bedste.
Jim Vestergaard
Sales Manager


Er du interesseret i at vide mere?


Tlf. 22 919 684
jiv@redweb.dk

Bliv kontaktet

Indtast dine kontaktinformationer herunder, så kontakter vi dig.

Telefon
Mail

 

Vi har lavet Splittests for: