Læs mere om, hvad der foregik i 2018, og hvad du kan se frem til i det nye år.
Før vi springer til en snak om 2018 og gi'r en lille forsmag på næste år, vil vi lige orientere om, at vi holder lukket mellem jul og nytår, dvs. at sidste dag på kontoret er fredag d. 21. Vi lukker kl. 16.00 og er tilbage d. 2/1 2019 kl. 9.30.
Vi yder selvfølgelig stadig akut support mellem jul og nytår, dog foregår det via vores akut takster.
Vi håber, du har haft et fantastisk år, og at 2019 fører til fortsat fremgang for dig og din virksomhed.
redWEB går 2019 i møde fra vores nye kontor på Gerthasvej i Odense. Du skal være mere end velkommen til at komme forbi og besøge os for en snak om din løsning og fremtidige muligheder.
I det nye år ser vi frem til at fortsætte det gode samarbejde med vores kunder. Vores Aesir platform udvikler sig fortsat med nye funktioner og muligheder, og vi glæder os til at være endnu mere på forkanten med nogle af de nye tiltag, der er på vej.
Markedet bevæger sig endvidere tættere på en status quo, hvor kommunikation mellem virksomheder og deres målgrupper bliver mere og mere strømlinet, og arbejdsprocesser bliver ombygget til at kunne varetage skiftende behov og sikre bedre samarbejde mellem de forskellige afdelinger i virksomhederne.
Det er der såmænd ikke noget nyt i, men de metoder og systemer, der typisk bliver brugt, kan ganske enkelt ikke følge med. Der er for mange strategier, der er baseret på formodninger omkring ens målgrupper, eller meget begrænsede segmenter. Gennem 2018 har vi selv oplevet at dette bliver en større og større udfordring for mange virksomheder.
Op til 96% af markedsføringsfolk er enige i, at personalisering er nøglen til gladere kunder, så derfor bliver vi nødt til at arbejde for at gøre vores budskaber mere tiltalende til målgruppernes direkte behov.
Det nye er, at vi nu har adgang til værktøjer og platforme, der kan indsamle konkret information omkring ens målgrupper og formidle det til virksomheden på enkle og brugbare måder, så vi kan levere disse personlige og meningsfyldte oplevelser. Det er det, vi arbejder imod, sammen med vores kunder, via vores egen Digital Experience Platform, Aesir.
I løbet af 2018 har vi skrevet flere artikler om fordelene ved en DXP, samt hvorfor du bør overveje at investere i personalisering for at komme forud for dine konkurrenter. Se bl.a.:
Bliv markedsleder med en Digital Experience Platform
Sådan får du succes med en Digital Experience Platform
Sådan skaber du bedre kunderejser
Et af vores fokusområder i redWEB er, at gøre disse værktøjer endnu mere tilgængelige for alle virksomheder, så det ikke kun er de største spillere på markedet, der kan få gavn af den nyeste teknologi inden for virksomhedsoptimering.
Alt dette og meget mere vil du kunne høre mere om i det nye år. Vi sigter efter at gøre redweb.dk til en mere værdifuld og omfattende kilde, når det kommer til vidensdeling og brugbare ressourcer, der vil kunne hjælpe dig i dagligdagen.
Vi ses i 2019!
Har du spørgsmål eller ønsker til dine løsninger i 2019?
Lad os tage en snak om, hvad året skal byde dig og din virksomhed - mulighederne er mange.
Modtag de seneste nyheder med tips og tricks omkring Joomla, markedsføring, søgemaskineoptimering og andre lækre godbidder til de webansvarlige.