TRIAX

Decentraliseret løsning med ét udtryk

Udfordringen

TRIAX er en international leverandør af innovative, højteknologiske løsninger for modtagelse og distribution af TV, radio og internet.

De leverer både standardprodukter og skræddersyede løsninger til både B2B og B2C markederne, der både imødekommer kundernes behov og er omkostningsbevidste.Hos TRIAX er der stor fokus på vækst og med dette følger behovet for nye funktioner og måder, at interagere med deres kunder på.

Derfor ønskede de en fremtidssikret løsning, der kunne skabe grobund for kontinuerlig vækst, gøre deres marketing mere moderne, og som samtidig tog højde for deres internationale forretningsmodel.

Løsningen

Løsningen blev at udvikle og implementere en total e-commerce og context marketing portal med fokus på en forenklet infrastruktur, der er skalerbar og super fleksibel.

Vi har bygget den fulde løsning på Aesir Context Marketing platformen, hvilket giver den ønskede fleksibilitet, skalerbarhed og fremtidssikring. Samtidig er platformens indbyggede analyse, salgs og marketing elementer nogle af hjørnestenene ift. at underbygge ønsket om vækst og personalisering af indhold.

Løsningen konsoliderer TRIAXs online profil i en decentraliseret, modulær løsning, der kan levere 9 uafhængige websites, alle Always Upgraded og ensartede i både design og indhold.

"De bedste resultater skabes i samarbejde med kunden. Dermed sikrer vi, at alle er glade, og at vi leverer de designs og de funktionaliter, der passer lige præcis til kundens identitet og brand."

Mathias Jensen – Art Director, redWEB

Fleksibilitet, skalerbarhed og fremtidssikring

Udvikling og implementering af en moderne handels- og content marketing portal som anvender nye teknikker i forhold til salg, design, arkitektur og brugeroplevelse.

Nye måder at skabe værdi

Ved at opbygge løsningen på Aesir Context Marketing platformen kan TRIAX spore de besøgendes brugeroplevelser og måle deres engagement niveauer. Det er en integreret del af platformen, og disse data kan bruges til at øge lead generation og værdien af leads, som salgsafdelingen skal bruge.

Samtidig er det nemt at differentiere målgrupper i flere kategorier baseret på deres adfærd og åbne nye dialoger på et velovervejet og beriget grundlag.

Ni sites, et enkelt udtryk

TRIAXs ni forskellig internationale sites er opbygget, så de er konsekvente i design og indhold via fuld Aesir ERP og PIM-integration. Det betyder, at virksomhedens udtryk og arbejdsgange er ensartede over alle sites, også selvom sprog og produkter varierer lokalt. Det skaber tryghed hos kunderne og sparer tid for medarbejderne.

Derudover er TRIAXs værdikæde blevet styrket betragteligt ved at automatisere workflows, bl.a. i forhold til formidling af produktviden og markedsføring.

Forskellighed er styrken

Infrastrukturen på TRIAXs nye website gør det muligt at tilgodese de forskelligartede ønsker, som besøgende fra både B2B og B2C-segmenterne har, når det gælder produktspecifikationer, tegninger og billeder.

På den måde bliver det muligt at arbejde målrettet mod begge markeder og bl.a. opbygge efterspørgsel i B2C markedet, der så efterkommes af detail-leddet, som så igen fører værdi tilbage til TRIAX.

Vi skaber værdi for dig

Vi er altid til rådighed til en uforpligtende samtale omkring, hvad du end har brug for. Det kan være simple webshops eller større løsninger med helt nye integrationer.

Du er meget velkommen til at kontakte mig pa (+45) 23 88 87 77, eller udfylde kontaktformularen, sa vender jeg tilbage til dig hurtigst muligt.

Kontakt mig

Ronni K. Gothard Christiansen

CEO

+(45) 23 88 87 70

ronni@redweb.dk