phone icon

Den kortvarige, men effektive indsats

Få ekstra opmærksomhed ved at fokusere din markedsføring

Med en kortvarig kampagne kan du skabe ekstraordinært fokus på din virksomhed eller dit produkt. Kampagnen kan f.eks. bestå af et micro-site, hvor du kun præsenterer et enkelt af dine produkter, men til gengæld er det så lækkert og vildt, man kan forestille sig - gerne med brug af video og ekstra høj interaktivitet.

Vi har mange gode erfaringer med micro-sites - F.eks. var vi med, da VIA university gik i luften, og vi var også en del af projektet, da Odense Marcipan sendte en ny, smart embalage på gaden. En helt anden måde at lave online kampagner på, er ved at lave underholdende spil eller konkurrencer.

Skab leads og salg med quizzer og konkurrencer

Spil er et kraftfuldt medie, som fastholder og underholder os og måske får os til at tænke os om en ekstra gang. Konkurrence-elementet får os til at vende tilbage gang på gang, og nogle gange lærer vi måske noget nyt.

For virksomheder med en voksen kundegruppe, kan en quiz eller et spil være super gode at arbejde med. Med en quiz kan du både give vigtig viden videre til brugerne og effektivt skabe hype omkring dit produkt eller service. redWEB har udviklet quizzer for flere store virksomheder og ved, hvad der skal til for at quizzen bliver underholdende og skaber værdifulde leads.

Har du en idé til en quiz? Eller har du brug for hjælp til din næste store kampagne?