Indsigt i dine brugeres faktiske ønsker og adfærd er grundlaget for at optimere din løsning og skabe vedvarende resultater.
Lær hvordan dine brugere rent faktisk bruger dit site og benyt derefter den viden til at forbedre oplevelsen.
Ved at bedre differentiere dine målgrupper kan du målrette dit indhold bedre, hvilket skaber mersalg.
Find ud af hvordan brugerne reagerer på dit indhold og brug deres feedback til at forbedre det.
Viden om brugernes adfærd, hvad de leder efter og hvad de synes er godt eller skidt, er vigtig for at skabe gode resulatater med din webløsning. Din viden om brugerne giver dig nemlig mulighed for at give dem præcis dét, de vil have.
Det behøver ikke være dyrt eller kompliceret at skaffe dig viden om dine kunder eller brugere, og du vil du bliver overrasket, når du ser, hvor meget værdi det giver, at vide lidt om brugerne.
Det er derfor du skal teste din løsning løbende og jævnligt.
Vi er eksperter i adfærd på nettet og har opbygget en årlang erfaring med brugertests. Den erfaring kan du få gavn af, ved at lade os stå for dine brugertests.
Skriv til os, så vender vi tilbage til dig og sætter kaffe over til en god samtale.
Brugertests er et uundværligt værktøj i dagligdagen. Derfor har vi leveret løsninger, hvor f.eks. A/B split testing er en grundlæggende del af funktionaliteten.
Helt grundlæggende ved brugerne godt, hvad de vil have, og hvad de leder. Det er så din (og vores) opgave at give dem det, de vil have, og gøre adgangen så let og flydende som muligt.
Du lærer mest om dine kunders behov, eller dine brugeres bevægelsesmønstre på dit website, ved at teste dit website mod rigtige levende mennesker og på den måde opsamle viden. - Og gøre det ofte og kontinuerligt.
Til det formål findes en række metoder, som alle har forskellige fokusområder og afdækker forskellige elementer. Derfor kræver det en vis erfaring, at anvende de forskellige testmetoder.
Vi har stor erfaring med at anvende og opsætte A/B splittests, usabilitytests, fjerntests, spørgeskemaer, fokusgrupper.
Vi bruger de bedste online analyseværktøjer, til at opsamle data og analysere dem, så vi får valide data at arbejde ud fra. På den måde får vi målrettet mål, indhold, design og funktionalitet, så du kan sælge mere på nettet.
Der er mange fordele ved at udføre løbende brugertests. Ud over den direkte indsigt i brugerens adfærd, giver brugertests også en masse viden, der kan bruges til at optimere andre elementer.
Vi har i en årrække opbygget stor erfaring i brugeradfærd og ekspertise i brugertests.
Vores eksperter optimerer gerne din løsning løbende, så den altid performer optimalt.
Modtag de seneste nyheder med tips og tricks omkring Joomla, markedsføring, søgemaskineoptimering og andre lækre godbidder til de webansvarlige.