Få mere værdi fra dine besøgende med konverteringsoptimering

Der er mange knapper at skrue på for at optimere salget og få flere kunder til at vælge dig.

Det gode arbejde kan altid gøres lidt bedre

Det er vigtig at holde øje med hvad der sker når brugerne besøger dit websitet. Klikker de på knapperne, downloader de og interagerer de med indholdet som tiltænkt - og bliver de ved med at gøre det?

Ofte sker det, at dine brugere ændrer adfærd eller begynder at bruge siden på en anden måde, end det er tiltænkt da siden gik live. Derfor skal du løbende justere websitet, så det passer til de besøgendes adfærd og behov.

Lad vores eksperter optimere din løsning

Vores eksperter leverer altid konverteringsoptimering, der gør en forskel for din virksomhed. Skal vi skaffe flere kunder i butikken eller flere salg, så kan vi hjælpe dig.

Send os en mail og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

Bliv ringet opSkriv til os

cta_cup.jpg

VI har øget konverteringsrater for bl.a. disse virksomheder

Vores løsninger er målrettet mod at øge konverteringer, men det kræver også en ekstra indsats fra virksomheden. Disse kunder har virkelig fået det meste ud af deres løsninger.

Konverteringsoptimering starter med indsigt

Hvis ikke dit site konverterer godt nok, eller det går ned ad bakke for trafikken, er det ofte fordi de besøgendes adfærd og præferencer har ændret sig.

Spørgsmålet er, hvordan adfærden har ændret sig og hvad det kræver for at optimere dit site, så det igen konverterer godt og stabilt. Det er her vi kan gøre en forskel. Professionel konverteringsoptimering kræver, at forskellige eksperter bringes i spil samtidig - og dem har vi samlet inhouse.

Først og fremmest kræver konveteringsoptimering indsigt. Vi tager fat i den tunge analyse og de kedelige tal og rådgiver om hvordan du kan lave værdiskabende forbedringer på din webløsning.

Derefter kan den egentlige implementering og eksekvering igangsættes.

Det skal du holde øje med

For at holde øje med dine brugeres færden og adfærd i din digitale butik, skal skal du bruge et analyseværktøj. Langt de fleste af vores kunder bruger Google Analytics, hvis ikke de har en Aesir-løsning, der har et indbygget analyseværktøj.

I Google Analytics holder du øje med hvor mange der besøger dit website, hvor ofte de besøger det, om de kommer igen, hvilke sider de besøger og ikke mindst hvad de klikker på.

Endnu vigtigere er det at finde ud af om jeres knapper, links, produkter, check-out flows, m.m., omdanner besøgende til kunder og konverterer godt og stabilt i fht. jeres mål.

Det er alle parametre der skal medregnes, når din løsning skal konverteringsoptimeres.

Vil du vide mere?

Kunden er i centrum

Konverteringsoptimering kan angribes på mange måder. Det vigtige er, at brugerne eller kunderne sættes i centrum og at vi finder ud af, hvordan vi kan gøre websitet bedre at bruge for dem. Det handler i høj grad om at tage kunderne i hånden og hjælpe dem godt på vej.

Det kan eksempelvis handle om at gøre købsknappen mere synlig, eller at gøre selve købsprocessen enklere og mere overskuelig. Det kan også være, at der bare er brug for flere betalingsmuligheder.

Nogle gange er det små optimeringer, der gør den helt store forskel, men det kræver erfaring, ekspertise og den rette metode at finde frem til de justeringer, der giver mest værdi.

Vores erfaring og ekspertise skaber bedre konverteringer

Vi har arbejdet med at konverteringsoptimere webshops og websites i mange år, og vores kunder spænder vidt fra de helt små til de helt store.

Derfor ved vi også hvad der skal til, for at få konverteringsraten i vejret.

Skal vi også optimere dine konverteringer? Send mig en mail, så vender jeg tilbage snarest.

Kontakt mig

Ronni K. Gothard Christiansen

CEO

+(45) 23 88 87 70

ronni@redweb.dk