Bannere giver unik genkendelighed for din virksomhed

Vi har mange års erfaring i at designe og udvikle effektive bannere. Vi ved, hvad der virker, og hvad der ikke gør, når I vil have kunder til at kende jeres brand eller besøge jer.

Bannere er stadig "en ting"

I dag er bannere en helt naturlig del af vores daglige gang på nettet, og mange bannere overser vi pr. automatik. Men fakta er, at hvis banneret er designet helt rigtigt, kan det for alvor skabe opmærksomhed, trafik, leads og salg.

Hav en klar call-to-action

En af de afgørende faktorer er, om banneret indeholder en klar og målrettet call-to-action. Det vil sige, her er der noget, der fortæller mig, at jeg bliver nødt til at klikke på det, eller på anden måde interagere.

Når vi designer dit banner, rådgiver vi dig også omkring budskab, formuleringer, farver og den helt rigtige call-to-action.

Bannere er alsidige

Fordelen ved et banner er, at de ofte er billige at annoncere med, og at de kan anvendes til mange forskellige formål. Alene er deres effektivitet ikke høj, men hvis de bliver brugt i den rigtige sammenhæng, kan de hjælpe med at styrke dine kampagner.

Hvis du vil vide mere om, hvad den rigtige sammenhæng indebærer, så kontakt os nu.

Bliv ringet opSkriv til os

CTA_banner_devices.jpg

Skab opmærksomhed og klik med animation

Bannere bliver meget nemt overset. Men en af de bedre måder, vi kan skabe opmærksomhed på, er ved at lave animerede bannere. Det er dog vigtigt at animationen passer til dit brand og det du gerne vil kommunikere. Ofte er der måske mere brug for raffinerede små animationer frem for vild bling-bling.

Vi har kompetencer til både at skabe, tegne og animere dit næste banner, og vi går højt op i, at det også skal konvertere og dermed skabe mere værdi for jeres virksomhed

Få mere info

Bannerplaceringer, annoncer og affiliate aftaler

Når du annoncerer med bannere på nettet, er det afgørende, at du gør det de rigtige steder og i den rigtige sammenhæng. Jo mere relevant dit tilbud er for brugerne, i den situation de står i, jo større chance er der for at de klikker på dit banner og i sidste ende køber noget hos dig.

Hvis du f.eks. har en niche webshop som handler med fisk, er det måske ikke lige på politiken.dk og jp.dk, du får den største gevinst ud af dine penge. Her er der langt bedre effekt, hvis du målrettet er dér, hvor dine kunder er. I dette tilfælde kunne det være på et forum om akvariefisk.

Er du i tvivl om, hvor du placerer dine bannere bedst, er det også en mulighed at bruge en såkaldt affiliate partner. Deres opgave er at få vist dine bannere på de mest relevante websites.

Hos redWEB sender vi ofte bannere ud via affiliate partnere, og vi hjælper dig gerne med at finde de bedste og mest effektive løsninger.

Få fuld opmærksomhed med bedre bannere

Vil du have opmærksomhed, så lad os designe jeres bannere til den næste kampagne.

Send mig en mail med dine informationer, så vender jeg tilbage til dig.

Kontakt mig

Jim Vestergaard

CEO - DK

(+45) 22 91 96 84

jiv@redweb.dk