Er din virksomhed social og professionel på sociale medier?

Sociale medier står for en stor del af trafikken til websites og webshops. Derfor er der god mening i at være tilstede på sociale medier. 

Men hvordan skal du bruge de forskellige platforme, så de giver mening for dine brugere - og din virksomhed eller organisation?

Dine brugere er allerede sociale, så det skal du også være

Op mod 50% af al trafik på internettet bruges i dag til Facebook. Youtube har længe været verdens 2. største søgemaskine efter google og 93% af befolkningen her i landet har en facebook konto.

Forbrugerne forventer, at de har adgang til jeres virskomhed via facebook, Linkedin, Twitter mf. og er din virksomhed på sociale medier, er den med sikkerhed også dér, hvor dine kunder bruger det meste af deres onlinetid.

Derfor er op mod 80% af de danske virksomheder aktive på sociale medier i en eller anden form og med et eller andet formål - og det med god grund.

Sociale medier der bruges på den rigtige måde, er ekstremt gode til at skabe vedvarende relationer og dialog mellem kunde og virksomhed. Det er den relation, som skaber ægte fans og loyale kunder. 

Vil du have værdi ud af at være på sociale medier handler det om at være social, at vise personlighed, have ærlig kontakt med kunderne og have noget på hjerte.

Det er de elementer, der skaber vedvarende tilknytning, tryghed og i sidste ende ægte fans.

Vores eksperter skaber værdi på sociale medier

Vil du have fuld værdi ud af dine indsatser på sociale medier, så er vores eksperter klar til at hjælpe dig.

De har stor erfaring med  rådgivning i brugen af sociale medier for professionelle.

Skal vi rådgive dig, så send os en mail med dine oplyninger, så vender en af vores eksperter tilbage hurtigst muligt.

Bliv ringet opSkriv til os

eksperter-i-sociale-medier.jpg

Sociale medier giver udbytte

Bruger du de sociale medier rigtigt, bliver kunder og samarbejdspartnere til dine venner og fans, når de aktivt spreder det gode budskab om din virksomhed. Det kræver tid og arbejde, men det er det hele værd.

Tilstedeværelsen giver også udbytte i form af øget salg, mere trafik på hjemmesiden og større engagement fra kunderne.

Ud over det sociale aspekt, er betalt markedsføring via sociale medier endnu en metode til at nå ud til flere potentielle kunder med dit budskab, ganske som AdWords eller bannerreklamer, med de fordele og ulemper der følger med tilstedeværelse på sociale medier.

redWEBs eksperter er klar til at være din stærke sparringspartner på dit eventyr ud i de sociale medier.

Vi rådgiver dig gerne om:

  • Markedsføring og branding
  • Hype og høj kundetryghed
  • Rekruttering af nye medarbejdere
  • Kundehåndtering og dialog

Brug sociale medier direkte i dit CMS

I Joomla integrerer vi effektivt de sociale medier. Eksempelvis kan du give mulighed for at brugerne kan "like" dine produkter eller en god artikel på din blog, direkte på din side og samtidig skaber ringe i vandet på eksempelvis facebook.

Kommentarsystemet kan også køres via Facebook og dit virksomhedfeed kan integreres som et fast element, så dine besøgende kan se din aktivitet på sociale medier og interagere med dine opslag, direkte fra dit site.

Det vigtigste er dog, at vi naturligvis har sociale medier med i tankerne når vi designer dit website, din e-handelsløsning eller webshop.

Vi synes, at sociale medier er en super spændende vej til at skabe sammenhæng mellem virksomehd og brugere. Vi er selv med dér hvor det sker, og vores eksperter hjælper dig gerne med at gøre din virksomhed "social".

Jeg gør din virksomhed social

Jeg er ekspert i digital marketing, deriblandt sociale medier, og jeg hjælper dig gerne til at blive bedre på det område.

Jeg rådgiver dig gerne om koncept, indhold, annoncering, kundepleje, og alt det midt i mellem, der skaber en sammenhæng mellem jer og jeres fans. 

Vil du have rådgivning, så send mig en mail med dine kontaktinformationer, så vender jeg tilbage til dig.  

Kontakt mig

Kasper Kjerulff

Digital marketing specialist

+(45) 60 25 40 12

kmk@redweb.dk