Digitale oplevelser bliver ved med at udvikle sig, og de skal være mere og mere personlige for at få kundernes opmærksomhed. Vi bruger Digital Experience Platforms til at gøre deres ønsker til virkelighed.
Alt hvad du skal bruge for at transformere din virksomhed i én løsning
Bedre brugeroplevelser fører til flere konverteringer og kundeloyalitet
Lever dit indhold til alle kanaler - fra sociale medier til apps - fra et sted
Skab succes ved at strømline interne workflows og udvikle medarbejderne
Ram plet med dine budskaber og tal til alle typer kunder direkte og på én gang
Garder din virksomhed mod skiftende trends og ændringer i markedet
En mere kundecentrisk tilgang til sin virksomheds grundstrategi bliver mere og mere udbredt som følge af, at produkt- og brandorienteret marketing ikke længere har så stor effekt, som det plejede, med mindre det taler direkte til kundernes behov.
Digital Experience Platforms (DXP) er betegnelsen for løsninger, der kan måle og tale direkte til kundernes behov, på en stor skala, og samtidig gøre det lettere for virksomheden at målrette deres kommunikation og budskaber og skabe tættere forhold til deres kunder, der fører til loyalitet og et stærkere brand.
Det er ikke det eneste værktøj, du har brug for, for at optimere din forretning. Men en DXP samler dem alle og gør det nemmere for dig at levere det rette budskab til alle virtuelle kunder, der kommer ind ad døren.
Vil du vide mere om, hvordan vi arbejder med Digital Experience Platforms, så kontakt os.
Vi har leveret værdiskabende løsninger til flere virksomheder via vores egen Digital Experience Platform. Læs mere om, hvad vi har udrettet.
Formålet med en Digital Experience Platform er at styrke virksomheden på alle fronter af den digitale verden.
I praksis betyder det mere integrerede systemer, der aktivt kan blive ved med at lære mere om brugernes adfærd og tendenser, og derefter bruge denne data til at levere mere personlige oplevelser på en intelligent måde.
Hele den proces, som en Digital Experience kan håndtere, består af tre aspekter:
At sætte kundens oplevelse i centrum er egentlig en ret simpel filosofi, men det er først nu, at vi kan gøre det på så massiv en skala gennem den teknologiske udvikling.
På sigt kommer det til at ændre hele markedsføringslandskabet og dem, der hopper på vognen nu, kommer til at have en klar konkurrencefordel.
Netop nu er toppen af markedet domineret af et lille antal leverandører af de allerstørste løsninger. Det betyder, at de vil være utilgængelige for de fleste virksomheder, der befinder sig uden for det demografiske højdepunkt.
Dog er investeringen i en Digital Experience Platform lige netop det, som mange har behov for, for at opnå en klar konkurrencefordel i deres industri - især i et land som Danmark, hvor der er meget begrænset plads på markedet.
Det handler i bund og grund om at gøre lige DET ekstra for at gøre sine kunder gladere. For mærker de en positiv forskel i måden, som de bruger dit brand på, så skal der faktisk ikke mere til for at få dem til at vælge dig over konkurrenterne.
Derfor er og bliver investeringen i en Digital Experience Platform, der kan facilitere og dyrke kundernes forhold til dit brand, en absolut nødvendighed, hvis du virkelig vil gøre en forskel og blive markedsleder i din branche.
Hos redWEB har vi bygget vores egen Digital Experience Platform. Vi kalder den Aesir, og den er skabt til at kunne opfylde de nye behov, som mange af vores kunder, både store og små, står overfor, når de befinder sig på grænsen til at blive digitale virksomheder.
Vores Aesir løsninger er skræddersyet til dine specifikke formål, og vil derfor være tilgængelig på baggrund af dine behov og din virksomheds størrelse. Derved kan du opnå fordelene ved en Digital Experience Platform uden at investere i en enterprise løsning, der ikke giver dig hurtigt overskud på din investering.
Aesir er et samlet økosystem, der personaliserer hver enkelt brugerrejse gennem deres unikke kontekst for at levere meningsfyldte oplevelser, som skaber den loyalitet, der kan give dig et forspring. Samtidig er der mulighed for at integrere alle din virksomheds eksterne værktøjer, for at skabe en samlet værdikæde, der binder hele organisationen sammen.
For du har brug for mere end blot en statisk hjemmeside for at være digital. Det handler om at kunne levere det rette budskab, til den rette bruger, på rette tidspunkt - og kan du gøre dette på tværs af hjemmesiden, apps, sociale medier, mobilen, endda i butikkerne, så har du det bedst mulige grundlag for at skabe mersalg for tusindvis af ukendte brugere.
Vi benytter disse kundecentriske filosofier i alle vores løsninger. Læs mere om hvordan vi bruger Digital Experience Platforms i praksis.
Digital Experience Platforms skaber ikke kun bedre oplevelser for kunderne, men også for din virksomhed.
Vi benytter selv disse teknikker i samarbejdet med vores kunder, og det har skabt klare resultater. Skriv til os, hvis vi skal gøre det samme for dig.
Modtag de seneste nyheder med tips og tricks omkring Joomla, markedsføring, søgemaskineoptimering og andre lækre godbidder til de webansvarlige.