phone icon

Kundefokus: KOMPAN

Vi byder hjertelig velkommen til KOMPAN og profilerer deres igangværende implementering af en nymoderne B2B e-commerce og Context Marketing platform.


Hos redWEB har vi travlt med at hjælpe vore kunder med at udvikle deres online brands, og vi vil gerne introducere nogle af de spændende projekter, vi arbejder på.. I dag er vi stolte over at kunne sætte fokus på vores samarbejde med KOMPAN.
 

kompan logo

 

 

KOMPAN er markedsleder inden for legepladser og legeredskaber til børn, og deres vision er at fremme sundhed, positiv udvikling og læring gennem leg. Det er en filosofi, der er designet til at påvirke børnene på en aktiv og konstruktiv måde for at hjælpe dem med at imødegå livets udfordringer.

Koncernen henter 90% af sin omsætning fra internationale markeder. Deres produkter er vidt udbredte, ikke mindst på grund af innovative designs og solid kvalitet, men også på grund af kompromisløs sikkerhed og langvarig appeal.

"KOMPAN er i en rivende positiv udvikling, og vi har brug for at komme i en endnu tættere dialog med vore kunder på alle markeder. Derfor skaber vi i samarbejde med redWEB en ramme for digital vækst med udgangspunkt i udvikling og læring gennem leg og træning for børn og voksne," fortæller Thomas Esmann, Global Online Marketing Manager hos KOMPAN.

Med fokus på stigende global vækst og digitalisering, er redWEB er i fuld gang med at levere en moderne B2B e-handel og context marketing portal, der kan facilitere KOMPANs online profil på tværs af 21+ lande. Projektet er baseret på en skræddersyet Aesir implementering, der er bygget til at understøtte den globale udvikling med fuld e-commerce funktionalitet, samt specialudviklede Aesir PIM/DAM-løsninger, der integreres direkte i KOMPANs produktions- og ERP systemer i en samlet, optimeret værdikæde.

Aesir understøtter fuld lokalisering af et stort udvalg af forskellige sprog for at standardisere udrulningen til nye markeder. Vi leverer en fleksibel digital transformation, der er tilpasset til KOMPAN. Vores mål er at berige brugeroplevelsen og forbedre workflowet, så der er mere plads til at fokusere på meningsfuld historiefortælling, som vil føre til et stærkere online brand og image fremadrettet.

"Vi har valgt redWEB som totalleverandør af hosting, CMS, E-commerce og PIM på grund af deres holistiske og kundefokuserede indgangsvinkel, samt deres forståelse for vores komplekse forretning og digitale infrastruktur. Hos KOMPAN har vi fokus på at forenkle og effektivisere vores forretning med henblik på at nedbringe omkostninger. Derfor giver det mening at reducere antallet af tredjepartsapplikationer på lokale markeder," siger Thomas Esmann.

Vi glæder os til at løfte sløret for det nye KOMPAN site til maj måned.

kompan.png