Digital transformation få professionel rådgivning her

Faktisk handler det blot om at ændre måden, virksomheden arbejder på. I stedet for et indadvendt perspektiv, der handler om, hvad du vil levere til kunden, drejer digital transformation sig omkring det udadvendte perspektiv - hvad er det, kunden egentlig vil have?

Vi demokratiserer digital transformation

Det kan være omkostningstungt at investere i digitalisering og uddannelse af medarbejdere, og på kort sigt er det i mange tilfælde ikke investeringsafkastet værd. Vores mål er at levere digitale værktøjer, der er omkostningseffektive og nemme at bruge på daglig basis, og som aldrig falder bagud.

Dermed kan du fokusere på at øge omsætningen frem for at betale for dyre opdateringer og yderligere udvikling.

Bliv ringet opSkriv til os

"Muligheden for adfærdsbetinget online marketing som bl.a. Pattern Based Responsivness, Behavioural Targeting, Event Tracking og Dynamiske Call-To-Action moduler giver os mulighed for at tilpasse brugeroplevelsen og forkorte kunderejsen."

Thomas Esmann, Global Marketing Manager hos KOMPAN

Vi skaber de “magiske momenter”

Hver person i en gruppe mennesker har deres egne unikke præferencer og tendenser, deres egen historik og deres eget forhold til andre og de produkter, de foretrækker. Når de begynder deres interaktioner med et produkt eller brand, bliver alle deres valg og alle de muligheder, vi tilbyder dem, en del af deres personlige kundeoplevelse.

Kundens rejse fra idé til køb (eller exit) omfatter summen af alle positive og negative interaktioner, og vigtigst af alt, hvordan disse interaktioner påvirker konvertering, loyalitet og forholdet mellem kunde og brand.

På hvert trin af en kunderejse opstår der vigtige knudepunkter, som enten øger eller mindsker deres engagement overfor det, vi tilbyder dem. Det er derfor vores opgave at sørge for, at vi leverer de rigtige budskaber til de rette personer på det rette tidspunkt, så vi forvandler dårlige oplevelser til såkaldte “magiske momenter”, der bringer kunden tættere på dit brand.

Et af formålene med digital transformation er at gøre dig bedre i stand til at kunne levere kundeoplevelser, der er fyldte med magiske momenter. Dermed formår du at levere en ekstra service for dine kunder, der giver dig en klar konkurrencefordel.

Fra salg til ejerskab til talsperson

Langt størstedelen af virksomheder stopper kunderejsen efter, der er skabt et salg. Det mener vi er spildt potentiale. I længden medfører det til et indtjeningsloft eller en aktiv tilbagegang i overskuddet - især i stærkt konkurrenceprægede industrier.

Men hvis du bliver ved med at pleje dine kunder - selv efter købet - kan du skabe en tilknytning til dit brand, der går langt ud over det sædvanlige. Hvis du fokuserer på ikke bare at skabe salg, men også at opbygge langvarig loyalitet gennem god service og kommunikation med dine kunder, gør du allerede langt mere end de fleste.

Vores løsninger er designet til at skabe forbindelser med kunder fra øjeblikket, hvor de begynder at forvandle deres idé til virkelighed. Ved at være der fra starten af med de rette budskaber, kan vi sørge for at forholdet med kunden starter med et positivt første indtryk.

Det næste skridt er at pleje ejerskabet - at sørge for, at dit brand bibeholder et godt ry, og at kunderne får det meste ud af det produkt eller den service, de har købt. Hvis du belønner kunderne for deres loyalitet, og gør dem en del af dit økosystem, kan de blive talspersoner, der anbefaler dit brand til andre og endda forsvarer det imod kritik.

Vil du skabe loyale kunder?

Hvorfor transformere din virksomhed?

Det handler om tilpasning. Diskrete kundeoplevelser er ikke længere nok. Moderne kunder forventer mere, men det er de færreste, der rent faktisk kan levere det. Gennem digital transformation kan du ikke blot levere det, men du har mulighed for hurtigt at finde ud af, hvad det præcist er, som kunderne forventer.

Digital transformation påvirker din virksomhed både internt og eksternt. Fra den interne side fører det til mere effektive digitale værktøjer, optimerede arbejdsprocesser, udvikling af medarbejdere og de interne værdier, samt etableringen af det utroligt vigtige “outside in” perspektiv.

Fra kundens side fører det til personaliserede og meningsfyldte oplevelser, der taler direkte til deres behov og skiftende tendenser, samt fuld omnichannel support, der fjerner alle grænser for, hvordan de vil engagere med dit brand. Det kan f.eks. også være via en app eller endda via digitale integrationer i fysiske butikker.

Vil du bygge et oplevelsesunivers, hvor kunder kan oprette deres eget indhold, skrive deres egne blogs, eller dele videoer med hinanden? Det er sådanne muligheder, der virkelig kan skabe dybe kundeforhold, som fører til vedvarende værdi, og som kun kan blive til virkelighed gennem digital transformation.

Vi forbinder teknologi med mennesker

Digital transformation skaber klare resultater, men det er ikke en et-trins-løsning, og det kræver, at man skal genlære mange ting om sin virksomhed.

Men idéen er simpel - at sætte kunden i centrum, og det er nemlig også det, vi gør for dig.

Kontakt os for personlig rådgivning

Ronni K. Gothard Christiansen

CEO

+(45) 23 88 87 70

ronni@redweb.dk